søndag 22. juni 2008

Er blitt tagget

Jeg er blitt tagget....

Her er reglene:"Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."
1: Hva gjorde du for 10 år siden?
For 10 år siden var jeg 30 år gammel, ung og sprek (i dag er jeg bare ung) :)
Hadde den sammen jobben som jeg har i dag.
Barne mine var 13 og 8 år gamle.
2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?
Stå opp. Redigere noen bilder. Hente datteren min på hytta. Lese litt. Lage et gebrsdagskort.
3: Snack jeg liker??
Salte Lakris, nam, nam.
4: Ting jeg vil gjøre som milliardær?
Pusse opp tenker jeg. Og reise hadde jeg også gjort og så hadde jeg delt med barna mine.
5: Steder jeg har bodd?
Fyllingsdalen og Sandviken (Stedene er i Bergen)
Dissse har jeg tagget:

1 kommentar:

  1. Heisannn!!

    Takk for tag`en!! Så morsomt å lese meir om deg! Eg har vore med i ei lignande utfordring før, så eg legg deg til som utfordrar i det innlegg! :o)

    Og du verden så herlige kort du har laga i det siste. Har virkelig kost meg her, scrolla opp og ned og studert korta dine. Lekre farger og herlige detaljer!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails