onsdag 14. april 2010

ADWARD

Denne har jeg fått av Bodil . Tusen takk :)



Reglene som følger med er:

1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list over trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

10 ting som gjør meg glad:

1. Mann, barn, svigerbarn og barnebarn ( en liten prinsesse, snart 6 mnd.)
2. Venner
3. Lage kort
4. Strikke
5. Fotografere
6. En god bok
8. Sommer
9. Være kreativ
10. Elsker å reise

5 trivielle ting om meg:

1. Må ha en minst en kopp for dagen med Nescafe Caramel
2. Shoppe
3. Elsker lakris
4. Må ALTID ha strikketøy, strikker når jeg ser på TV
5. Liker god mat

Disse 5 skal få den av meg:

1. Connie
4. Merete




2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å få award fra deg! Tusen takk for at du tenkte på meg :-) Takk for kjempefin inspirasjon i bloggen din og dine mange hyggelige kommentarer inne hos meg!
    Jeg skal få gitt awarden videre til helga!

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk.
    Sorry at jeg ikke har klart å takke før nå.
    Skal prøve å få hentet den og lagt den i bloggen min.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails