tirsdag 27. juli 2010

DT Ladybug and Friends

Som dere sikkert har oppdaget,  har jeg vært så heldig å
være med på Design Teamet til Ladybug and Friends.
Sjekk ut Be Creative! og se selv alt det lekre som Design Teamet
lager.



Her er en Easel Card med en skuff.

Supplies
Stamps: Ladybug Christmas 09 - Juleklem til deg min venn!, A hug from Santa
Paper: Ladybug Christmas 09 - Julefryd Englesang
Size: 4x4 inch
Accessories: Ladybug: Poinsettias (old), handle, roses, bling
Colour: Medium: Distress Ink reinkers
Tools: Spellbinders - Ovals, Circles, Martha Stewart - Branch, Edger Arch Lattice



Supplise

Stamps: Ladybug Spring 2010 - Bride, Ladybug Spring 2010 - Grom
Paper: Ladybug for someone you love - Thanks a Latte!
Size: 15x15 cm
Accessories: Ladybug Handmade Mini Gardenias - White, pearls, swirls, lace and roses.
Colour Medium: Distress Ink, reinkers
Tool: Spellbinders - Ovals

I dag reiser jeg på ferie men når jeg er tilbake skal jeg ta meg en blogg
runde.

Ha en riktig god sommer!

3 kommentarer:

  1. This is beautiful!

    SvarSlett
  2. så flott julekort/eske med koselig stempel :)
    Lekkert bryllupskort med nydelig pynt og flott stempel :)
    Har de bryllupsstemlene jeg også, men synes buketten var vanskelig å fargelegge. får det vel til etterhvert, håper jeg.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. oh this is lovely havent seen this stamp before but you have made a gorjuss card with it.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails